#Flatlays

września 21, 2017

Hej skarby!

W tytule posta ujęty jest hashtag, którego nie każdy z nas zna lub używa. Pomyślałam sobie, że warto byłoby przybliżyć Wam ten termin, bo sama niedawno go poznałam. Otóż #flatlay to nic innego jak zdjęcia w domu na stole/łóżku/podłodze czy gdziekolwiek indziej. Na pewno każdemu z Was lub większości przewinęło się jakiekolwiek zdjęcie oufitu leżącego na ziemi, kawy z książkami na stole bądź z jakimiś kosmetykami czy biżuterią, a to tylko niektóre z pomysłów. W tym poście chciałabym Wam przedstawić jak różnorodny może być świat #flatlay oraz 5 polek, które tworzą niesamowite kompozycje. Każda z nich przeznaczyła na to cały swój instagram, bądź znaczną część. Każdy z profili jest niesamowicie inspirujący i piękny. Nigdy nie myślałam, że można stworzyć takie cudowne zdjęcia za pomocą codziennych przedmiotów, wystarczy dobrze przemyśleć ich kompozycję, sama zaczęłam bawić się w takie zdjęcia więc z wielką chęcią poznam Wasze zdanie na temat moich zdjęć oraz profili które Wam przedstawię. Uważam, że jest to bardzo ciekawy sposób przedstawienia treści na zdjęciach, bo nie każdy potrafi uchwycić flatay w sposób, który przyciąga spojrzenie. Oceńcie to sami zaglądając na instagramy dziewczyn.

P.S.1 Kliknięcie w każde ze zdjęć spowoduje przeniesienie do instagrama.
P.S. 2 Kolejność instagramów jest przypadkowa, tak samo jak zdjęć
(niestety nie mogłam się zdecydować)