Trochę codzienności

8/20/2017

Hej skarby! 
Troszkę mnie nie było, pochłonęła mnie codzienność. Powoli wkraczam w 'dorosłe życie' o ile można to tak nazwać. Zaczęłam kurs na prawko i przygotowuję się do imprezy 18-stkowej. Dziś chciałam pokazać Wam zdjęcia zrobione jakiś czas temu, podczas wizyty u Draki. Coraz rzadziej się u niej pojawiam i jest mi z tym coraz gorzej, ale ze względu na ostatnią klasę liceum wiem, że muszę skupić się przede wszystkim na maturze. Za niedługo minie już 6 rok odkąd pierwszy raz wsiadłam na konia. Mam kilka planów odnośnie koni po maturze, ale nie chcę zapeszać. Póki co muszę bez nich teraz jakoś wytrzymać, w końcu jeździectwo jest ze mną już trochę czasu. Jeszcze niedawno była to dla mnie codzienność, teraz z roku na rok coraz trudniej znaleźć na wszystko czas. Pewna jestem tylko tego, że te zwierzęta zostaną ze mną do końca życia.
Jeśli chodzi o zmiany w moim życiu, podjęłam po raz kolejny decyzję o pofarbowaniu włosów co mogliście zauważyć na moim instagramie, od niedawna staram się wstawiać regularnie zdjęcia więc serdecznie zapraszam. 

A Wam bez czego trudno jest żyć?
Są tu jeszcze jacyś miłośnicy jeździectwa? Pochwalcie się ile jeździcie :)