Summer vibes

6/30/2017

Hej skarby!
Ja jak zwykle wykorzystuję swój wolny czas na 100000%.  Pomiędzy pracą a obowiązkami w domu, ostatnio wybrałam się do konia, a później z przyjaciółką do Katowic. Pomiędzy tym wszystkim poprzychodziły mi cały tydzień paczki ze współprac, w jednej z nich była ta cudowna bluzka z różami od zaful. Zwiewny materiał i piękny motyw z różami, a zdjęcia w niej wyszły po prostu bosko, co będziecie mogli zobaczyć na dole. Poza tym od Zaful przyszły mi dwa kombinezony jeden z nich to kombinezon w kwiaty natomiast drugi to biały kombinezon z koronką. O ile bluzkę wybrałam w idealnym rozmiarze to tak oba kombinezony przyszły za duże, więc czekają na przeróbkę krawiecką. Dodatkowo dostałam spódniczkę oraz sukienkę od Rosegal, także szykujcie się na jeszcze więcej nowości. Przy okazji zaglądajcie na zakładkę maxi sukienek od Zaful. Tymczasem buziaki i dziękuję za tak sporą aktywność!

Bluzka- zaful
Torebka- zaful
Spodenki- New Yorker
Buty- Nike