Rosegal wishlist

6/08/2017

Hej misiaczki!
Dziś przygotowałam dla Was wishlistę sukienek z Rosegal. Od jakiegoś czasu na dworze gości temperatura powyżej 20 stopni co nie ukrywam bardzo mnie cieszy. To już ten czas kiedy ramiona i nogi mogą się pokazać światłu dziennemu. Na taką pogodą najlepsze są zwiewne, luźne sukienki, a ta przypadła mi bardzo do gustu

Link do sukienki
Ten kolor mógłby królować w mojej szafie gdybym tylko odważyła się w nim chodzić hahah. Ten luźny fason i piękne zdobienia przemawiają do mnie, mówią 'kup mnie, kup' ale nie jestem pewna czy wyglądałabym w niej dobrze, ze względu na jasną karnację czy figurę ale do odważnych świat należy!
Kolejnym atutem tej sukienki oraz dwóch następnych są odkryte ramiona, które zagościły u nas w zeszłe lato pod postacią sukienek 'hiszpanek'. Zobaczcie jakie mam dla Was propozycję z takim krojem.
Link do sukienki
Co za przepiękny kolor, nie sądzicie? Ja uwielbiam miętowy lecz rozglądając się jeszcze za innym kolorem znalazłam taką o to hiszpankę z kwiatami i od razu się zakochałam, spójrzcie same:
Link do sukienki
No ona jest po prostu boska! Chyba się na nią skuszę.
A teraz coś szalonego! Lato to czas zabaw, dyskotek i różnych innych okazji podczas, których chciałybyśmy wyglądać zniewalająco, dlatego od razu rzuciła mi się ta oto kreacja:
Link do sukienki
Fason bardzo ciekawy, a materiał przecudowny! 
Na sam koniec spójrzcie na mój must have tego lata, chyba umrę jak nie kupię tej sukienki:
Link do sukienki
motyw z różami jest teraz hitem a krój sukienki jest idealny jak dla mnie, po prostu nic dodać nic ująć- jest idealna!
A jak tam Wasze wishlisty? Chwalcie się co ostatnio upolowałyście ciekawego.
Buziaki