Codziennie nowe życie

6/28/2017

Hej skarby!
Niespełna tydzień temu zakończyliśmy rok szkolny, za kilka dni maturzyści otrzymają wyniki tegorocznych egzaminów. Mimo, że wakacje tak naprawdę zaczęły się niedawno, ja już od maja starałam się wykorzystywać piękną pogodę i uroki końca roku, czyli mnóstwo wolnego czasu. Ja na początku zatrudniłam się w restauracji jako kelnerka, następnie zatrudniłam się w drugiej restauracji i naprzemiennie pracowałam w jednej i drugiej, pomagałam też mamie w pracy. Teraz dodatkowo jeżdżę dwa konie znajomej. Pomiędzy pracą a końmi znajduję też czas dla chłopaka oraz znajomych. Także sami widzicie dzieje się wiele. Najwięcej możecie zobaczyć na moim instagramie oraz snapchacie: vaazosky. Za niedługo wybieram się na Chorwację, więc oczekujcie miliona zdjęć stamtąd! A teraz przyszykowałam dla Was, zdjęcia z ostatniego miesiąca.
A jak tam Wasze plany na wakacje? Gdzie się wybieracie? A może znajdą się tu osoby, które tak jak ja dorabiają sobie na wakacje? Pochwalcie się kochani!