Spowiedź | Być wyjątkową

kwietnia 20, 2017

Hej skarby!
Dziękuję, że pod moją nieobecność wykazaliście się takim zainteresowaniem, taką aktywnością że naprawdę jestem pod wrażeniem! Dziękuję Wam z całego mojego serduszka.
Myślę, że nie będę się tutaj tłumaczyć czemu, bo nie o to tu chodzi. Każdy z nas ma własne życie i należy się odpoczynek od czasu do czasu. Luty i marzec były naprawdę pracowitymi miesiącami, co zaskutkowało tym, że już od marca goszczę w każdą środę na grupowym snapie Beauty_Bloggers, gdzie razem z 6 dziewczynami (Lena, Paula, Roksi, Klaudia, Monika i Aga) prowadzimy razem snapchata (zapraszam serdecznie codziennie coś nowego!) , dostałam również propozycję kolejnej współpracy a na moim instagramie (klik) skoczyło okrągłe 20k obserwujących. Także jak sami widzicie działo się i dzieje dalej!
Jak wiecie, większość ludzi dąży do tego aby być wyjątkowym. Wyróżniać się, być nieprzeciętnym aby zostać zauważonym. Nie wiem jak Wy, ale zauważyłam sama po sobie, że dążymy (all or a lot of us) do bycia kimś innym. Do podwójnego wizerunku, takiego na co dzień i takiego w sieci. Czy to jest dobre czy nie odpowiedzcie sobie sami. Moje pytanie brzmi czy nie można być popularnym/ wyjątkowym, jednocześnie będąc sobą? Robisz rzeczy, które kochasz. Masz pasję fotografię, jeździectwo? Pokazuj to! A może lubisz się stroić i chcesz się pochwalić swoimi outfitami? Zrób to! Masz interesujące życie, piękne zdjęcia swoich codziennych zajęć? Pochwal się nimi! . Jeśli robisz coś z pasją, ludzie z czasem Cię pokochają, ale to wszystko przyjdzie z czasem. Przykładem jestem ja, gdzie instagrama mam od stycznia 2012 roku więc już ponad 5 lat. Wiele razy dodawałam i usuwałam zdjęcia. Nie ma co się dziwić bo zaczynałam mając 12 lat i tylko sony tipo w kieszeni, z czasem zaczęłam przywiązywać uwagę do zdjęć jakich udostępniam. A dziś mam już te 20 tysięcy Was, obserwatorów. Mimo wszystko dużo się zmieniło od moich początków. Zaczęłam zwracać uwagę na to czy są ostre i czy wszystko co chcę przekazać jest widoczne. Nadal dążę do instagrama takiego jaki by mnie inspirował, mnie samą. Także takie dobre podsumowanie na koniec dnia: rób to co kochasz, prowadź bloga, prowadź instagrama, prowadź cokolwiek innego, bądź sobą i rób to z pasją. Ludzie Cię pokochają.

Buziaki!