Zapachowe szaleństwo| Neness | Radosław Majdan

3/11/2017

Hej skarby!
Od niedawna testuję przeróżne zapachy, miałam styczność m.in. z męskimi zapachami od Radosława Majdana czyli Vabun oraz przecudownymi perfumetkami od Neness.  
Zapraszam Was na:



Vabun to zupełna nowość na rynku, stworzona przez Radosława Majdana.

Od firmy: "Vabun oznacza złotego jastrzębia. Jest to indiański odpowiednik znaku zodiaku Radosława Majdana, czyli byka. Radek ma słabość do kultury indiańskiej, w związku z czym zależało mu na tym, aby nazwa perfum w jakiś sposób do tego nawiązywała."

Ja mogę stwierdzić, że zapachy Vabun są dla mężczyzn, którzy lubią być w centrum uwagi. Panowie! Żadna panna nie przejdzie obok Was obojętnie. Zapach jest niesamowity, intrygujący i wyjątkowy, cudownie utrzymuje się na skórze, ponadto wizualnie wygląda co najmniej świetnie. Mój chłopak jest z tych produktów bardzo zadowolony i póki co nie wskazał żadnych wad :)

Natomiast Perfumeria Neness istnieje od 2015 roku, firma ta produkuje zamienniki perfum w 22ml fiolek z atomizerem, dzięki temu każdy z nas, zarówno kobiety jak i mężczyźni mogą mieć swój ulubiony zapach przy sobie. Ja wybrałam nr.100-Miss Dior Cherie, w którym od razu się zakochałam oraz nr.89- Chloe Chloe, który był moim wymarzonym zapachem od dawien dawna. Fiolki mają swoje numery na zatyczkach co bardzo ułatwia moje codzienne stosowanie. Mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że jest to świetny produkt za niską cenę :)

Perfumy Vabun Classic Pako Lorente
Perfumy Vabun Gold
Perfumowany Żel Vabun Sport
Perfumy Vabun Sport



nr.100-Miss Dior Cherie oraz nr.89- Chloe Chloe