Mały, wielki powrót + 8 trików..

lutego 01, 2017

Witam Was po prawie 5-cio miesięcznej przerwie. Tłumaczyć się nie będę, bo wiadomo jak to jest z tą weną. Raz jest, a następnym razem ani śladu. 

Tak na przypomnienie mojej mordki :)



Podczas tej przerwy wydarzyło się w moim życiu sporo,a w skrócie: we wrześniu znalazłam chłopaka swoich marzeń, w październiku udałam się na wycieczkę do stolicy Czech gdzie spędziłam swoje 17-ste urodziny, w grudniu odbył się półmetek szkolny a w styczniu bawiłam się na studniówce swojego mężczyzny. Może kogoś to nie interesuje, ale ja lubię się czasem pochwalić :D 
Teraz zamierzam znowu ruszyć z kopyta, z nową odsłoną siebie oraz mojego bloga i instagrama!

Przechodząc do tytułu postu czas na 8 trików, które ułatwią Ci życie. Pogrzebałam troszkę na ten temat i wybrałam dla Was te najlepsze, najciekawsze. 


1.Użyj gumki recepturki, aby zamontować telefon w swoim samochodzie.

2.Wodą po ugotowanych ziemniakach możesz umyć toaletę albo zimną możesz podlewać kwiaty. Dzięki zawartych w niej minerałach kamień zejdzie z toalety a kwiaty będą lepiej rosły.
3.Uchroń wszystkie kable przez spadaniem z biurka przytwierdzając je do niego klipsami.

4.Użyj słomek do przechowywania biżuterii.

5.Koniec pasty zabezpiecz wsuwką do włosów.

6.Jak podgrzać dwa dania w mikrofalówce?

7.Opakowanie na płyty.

8.Plamom z makijażu zaradzi pianka do golenia, wystarczy ją wetrzeć i pozostawić na 15 minut, a następnie zetrzeć wilgotną gąbką.


Podzielcie się ze mną jeszcze jakimiś ciekawymi trikami i napiszcie które już znałyście a o których słyszycie po raz pierwszy. 
P.S. Obiecuję, że będzie ciekawiej!

SY :* 

instagram.com/vcomsy