Chyba czas do fryzjera!

lutego 20, 2017

Cześć skarby!
Co za tydzień nawet nie wiecie jak dużo działo się u mnie. Bardzo dużo się napracowałam, ale szykując się dzisiaj na 18 mojej przyjaciółki, stwierdziłam, że moim włosom przyda się regeneracja. Tak więc, ruszyłam w poszukiwaniu dobrego fryzjera w mojej okolicy. No to szukam i szukam, w między czasie komentując inne posty i natknęłam się na stronę Mój salon.
Jest to bardzo ciekawy zbiór salonów w całej Polsce, w którym możemy znaleźć wpisując swoje wymogi, mój salon gromadzi opinie, rekomendacje, informacje o cenach oraz o używanych kosmetykach w salonie.
Nie od dziś wiadomo, że nie jeden fryzjer słysząc "proszę skrócić o 2 cm", skraca włosy o 10 cm. Dlatego też uważam, że znaleźć swój ulubiony salon to podstawa. Ta strona sprawi, że nie będziesz się już obawiać o swoje włosy!

Zachęcam do sprawdzenia portalu, oraz dodawania swoich ulubionych salonów i opinii o nich!
#wyszukajsalon