Forever Young|18

2/22/2017

Hej skarby!
Rocznik '99 staje się w tym roku pełnoletni. Ten wyjątkowy rocznik, który jest na przełomie dwóch wieków, będzie miał już 18 lat. Nadal nie zdaję sobie sprawy z tego, że pod koniec października odbiorę swój własny dowód, oraz miejmy nadzieje wymarzone od dawien dawna prawo jazdy. Pierwsze poważne decyzje, pierwsze kroki w dorosłość. To w tym roku większość z nas zadecyduje o swojej dalszej edukacji, o tym co chce w życiu robić. Do matury jeszcze czas, jednak to w tym roku podejmiemy decyzję. Kiedy jesteśmy mali, chcemy być dorośli, robić to co nasi rodzice, prowadzić auto, mieszkać sami, jednak im bliżej do samodzielnego życia tym bardziej chciałoby się wrócić do piaskownicy, czy do zabawy w 'palanta' na polu. Tak bardzo chciałoby się wrócić do czasów, kiedy to co ubieramy nie miało znaczenia, do czasów w którym nie ważne jaka byłaby pogoda, wychodziło się na dwór i spotykało się połowę swojej klasy. Trochę żal mi tych lat, których nie wykorzystałam do końca jako dziecko. Teraz patrzę na erę gdzie 12 letnie dziewczynki wyglądają na 20 lat i nie jest się w stanie odróżnić córki od matki. Kiedyś zastanawiałam się jak to było w latach '80. Jak ludzie wykorzystywali czas, jak się bawili. Ciekawi mnie to jak wyglądał świat bez telefonów, z jednym telewizorem w całej miejscowości i czasów popularnych 'trwałych' oraz szerokich spodni. Z opowieści rodziców wiem, że nikomu nie przeszkadzał brak komunikacji, po prostu wychodzili albo o stałej godzinie, albo przychodzili do siebie do domu. Drzwi zazwyczaj były otwarte więc wchodzili nawet bez pukania i szli w pole. Nie mogę sobie tego nawet wyobrazić. Chyba chciałabym po prostu chciałabym wrócić do beztroskiego życia, bez zmartwień i żadnych problemów. Nie wiem jak wygląda to u Was, ale ja nie jestem gotowa na to dorosłe życie. Chyba jeszcze mnie to przerasta.










I want to be forever young


Alphaville chyba trafili w dziesiątkę z powyższą piosenką. A Wy? Chcecie jak najszybciej dorosnąć i udać się w świat? Czy wolicie zostać pod skrzydłami rodziców gdzie zawsze jest bezpiecznie? Czekam na Wasze zdanie :)