Something

marca 29, 2016



 ŚWIĘTA, ŚWIĘTA I PO..
Tak to już jest, wyjeżdżam wypocząć, zresetować się. Wracam do domu i wita mnie większa liczba na wadze niż powinna być. I znowu to samo wyrzuty sumienia, mówię że wezmę się w końcu za siebie, a i tak kończę z ciastkami i kawą przed laptopem. Chyba w końcu czas się zmotywować i zacząć działać :)
 Święta jak to święta minęły mi bardzo szybko. Pogoda zmieniała się gorzej niż nastrój kobiety przed 'tymi' dniami. Raz deszcz i słońce potem wiatr i deszcz na koniec burza z piorunami aż w końcu piękne słońce które zostało z nami aż do teraz. Powiem szczerze- chce się w końcu żyć kiedy za oknem jest tak słonecznie! Nie rozpisuję się dzisiaj, mam kilka zdjęć dla Was oraz recenzję na końcu posta. Miłej lekturki :D








Miesiąc temu otrzymałam paczkę z kampanii Nivea Hair w jakiej miałam okazję wziąć udział. Serdecznie zapraszam na recenzję szamponu i odżywki z serii Repair & Targeted Care.

 

Zacznę od zapachu, który do złudzenia przypomina znajomy nam wszystkim krem, który swoją drogą uwielbiam. Konsystencja jakoś nie wyróżnia się na tle innych kosmetyków do pielęgnacji włosów.


 Producent obiecuje pielęgnację, wzmocnienie i chronienie naszych włosów. Moje pierwsze wrażenie po umyciu włosów szamponem i odżywką było to jak moje włosy wyglądały i jak się układały. Z dnia na dzień włosy wyglądały coraz piękniej i zdrowiej. Przez jakiś czas nie myłam włosów tak jak wcześniej codziennie ale co dwa dni. Dzięki temu mogły odpocząć. 


 

Moje zniszczone farbowaniem, prostowaniem i codziennym myciem włosy w końcu odżyły. Końcówki wreszcie przestały się rozdwajać, a moje naturalnie kręcone włosy zaczęły układać się i wyglądać tak jak przed pierwszym farbowaniem. Dawno nie widziałam moich włosów w tak dobrym stanie. Polecam wszystkim tę serię, a szczególnie tym którym włosy osłabiły się przez farbowanie i działanie ciepłem. Moja ocena to bdb :)






Zapraszam!
Dziękuję za okazanie serduszka! 

SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK