Coś dzięki czemu wiem, że żyję

3/22/2016

Budzę się, wyglądam przez okno i przypominam sobie, że to jest ten dzień- jeden z lepszych w tym tygodniu.
Niby dzień jak co dzień, musli zrobione a kawa stygnie. Szykuję się do szkoły z jakimś większym entuzjazmem niż zwykle. Nigdzie się nie spieszę, doprowadzam się do ładu, biorę słuchawki i wyruszam. Humor dopisuje, więc idę pieszo- tak dla zdrowia. Znów widzę znajome twarze i każdy pyta się czemu jestem cala w skowronkach, w odpowiedzi otrzymują najszczerszy uśmiech jaki mogłam z siebie wydobyć. Lekcje zleciały nadzwyczaj szybko, wracając do domu z myślą o dzisiejszym popołudniu - droga powrotna zajęła mi 3 razy mniej czasu niż zazwyczaj. Wpadłam do domu tylko po rzeczy i szybko wyszłam. Po drodze wstąpiłam po dawkę kofeiny chociaż tak na prawdę nie była mi na tyle potrzebna. Gdy tam weszłam, od razu poczułam świeże siano i usłyszałam rżenie koni, tak strasznie za tym tęskniłam. Oby każdy dzień wyglądał tak jak ten.

 Myślę, że pasja w życiu na prawdę bardzo ważna. Dzięki temu co robię już od 4rech lat wiem, że żyję. 



video

Filmik w nieco lepszej jakości- klik

Jakie są Wasze pasje? :)


Osoby które okazały serduszko :D

Jeśli chcesz aby Twój blog pojawił się w następnym poście poklikaj w linki :)


Koszulka    /Biustonosz   /Spódniczka   /Koszulka 2   /Koszulka 3



SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK