Back to home

marca 03, 2016


Znacie ten ból kiedy po wymarzonym wolnym, wracacie do codzienności. Wstawanie o 6, potem szkoła dom, i tak w kółko.

Ogólnie ten czas między feriami a świętami wielkanocnymi jest przeze mnie równie znienawidzony jak ostatni miesiąc nauki. W ten okres dzieje się nadzwyczaj wiele. Ja nie wiem od czego mam zacząć: dzień w dzień nauka na sprawdziany, kartkówki i odpowiedzi no coś niewyobrażalnego. Ale mimo wszystko nie mogłam się doczekać aż wrócę do szkoły, wiedziałam że to rozleniwienie w ferie nie będzie mi służyło po powrocie do szkoły i miałam rację, mimo to codziennie wstaję z uśmiechem na twarzy. Nie lubię takich przerw w ciągu roku bo później bardzo ciężko jestem i wrócić do rutyny, nie powiem że ta przerwa bardzo mi się przydała. No cóż jechałam na ferie myśląc że będą takie jak zawsze czyli zimno i wielka ciapa na dworze, wiele się nie pomyliłam ale nie dałam się pogodzie. Poznałam wspaniałą Olę której zawdzięczam dobry humor przez całe ferie, spędzałam też dużo czasu z Martyną. Myślę że wykorzystałam ten czas w 80%. Co mogę jeszcze tutaj napisać, może wspomnę że czekam już dłuższy czas na swojego laptopa i jak go nie było tak nie ma. Taka złośliwość moich własności. Na koniec dodaję kilka swoich zdjęć żebyście nie zapomnieli jak wyglądam no i mam nadzieję że wrócę za niedługo na stałe!







Z Olą! <3

Moje dwie modelki :D

KLIK
A na koniec zapraszam do przejrzenia wiosennych propozycji :*


Koszulka    /Biustonosz   /Spódniczka   /Koszulka 2   /Koszulka 3 

SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK