Bez zmartwień

12/10/2015

facebook.com/DDbyWK


 Już dawno nie było takiego posta co u mnie. Powiem Wam, że wszystko układa się po mojej myśli. Zacznę od tego, że w szkole idzie mi całkiem nieźle, oceny na semestr w większości już wpisane. Mam przerwę w jeździectwie do wiosny, nad czym bardzo ubolewam, ale niestety nie mam na to wpływu. A jeśli chodzi o nowości to zaczęłam swoją działalność w oriflame. Póki co jest ciężko, ale myślę że potrzeba czasu i wszystko się rozkręci :) (OBY!). Mam nadzieję, że u Was jest równie dobrze (jeśli nie lepiej) jak u mnie. 
Co do zdjęć. Wiecie jaka pogoda jest okropna, zdjęcia robione o godzinie 13, specjalnie zrobiłam sobie (znowu) wolny dzień a wyglądają jakby były robione koło 16. Jakościowo są okropne ale mam nadzieję, że się spodobają. Dodam, że BARDZO SIĘ STARAŁAM :D
Stylizacja jak najbardziej na co dzień :)
Trzymajcie się! :*


 
instagram.com/vazosky

















Top- Terranova /   Kurtka- Shein  /  Spodnie- Camaieu  /Buty- Basketzone








SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK