Coraz zimniej..

11/04/2015


Piękna słoneczna jesień już powoli się kończy. Robi się coraz zimniej, rankiem czuć już chłodny powiew zimy. W moim życiu nie ma czasu ostatnio na przerwy, wszystkie moje pomysły które jakiś czas były tylko pomysłami wprowadzam w życie. Muszę przyznać, że z dnia na dzień jest coraz lepiej, ale o tym opowiem wkrótce :) Jesienne wieczory dają mi dużo odpoczynku, kiedy wybije godzina '0' wyłączam telefon, włączam muzykę i piszę rosyjski. Dzięki temu nie popadam w chandrę. Maksymalnie się wyciszam i uspokajam, a rosyjski to był mój najlepszy wybór! Do tego piję kawę i jest wspaniale! Mam nadzieję, że Wy również jakoś radzicie sobie z chandrą :D 
Co do dzisiejszych zdjęć.. Nie wybrałam się do szkoły, więc postanowiłam zrobić chociaż kilka zdjęć. Pilocik sprawuje się świetnie choć żałuję że wzięłam na zdjęcia tylko długi obiektyw, bo zapomniałam że zasięg pilota to ok 1,5 m..Ale jakoś sobie poradziłam i mam nadzieję że zdjęcia przypadną Wam do gustu. A w co jestem ubrana? Klasycznie biała bokserka z nadrukiem, czarne spodnie (do kupienia tu), moje ukochane AF1. Do tego założyłam biało-pomarańczową skórkę bejsbolówkę (do kupienia tu) oraz czarna torebka typu shopper bag (do kupienia tu). Rzeczy jak widzicie są na sprzedaż także zapraszam. Za niedługo szykuję dla Was konkurs także trzymajcie się i do usłyszenia! :*










WYPRZEDAŻ SZAFY! ZAINTERESOWANA? PISZ: WIKKOM12@GMAIL.COM


SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK