Październik pełen niespodzianek!

października 13, 2015


I pomyśleć, że te zdjęcia były robione jeszcze w tę sobotę! Za oknami pogoda szaleje zupełnie jak myśli w mojej głowie. Ostatnio bardzo dużo się dzieje, na szczęście nie odbija się to na ocenach (całe szczęście!) Dzisiaj mam nadzwyczaj dobry dzień. Wróciłam ze szkoły i od razu zajrzałam na librusa patrze i same 5! Uśmiech na mojej twarzy utrzymywał się przez godzinę, później przyszło mi awizo z poczty, więc od razu poleciałam odebrać paczkę a tu kolejna niespodzianka- spodnie od shein. Są świetnej jakości, jedyne o co się bałam to to, że będą za małe. Wyjmując je z paczki zobaczyłam je i pomyślałam czy to jakiś żart? Na pierwszy rzut oka wydawały się na 10cio latkę, ale nic spróbowałam je założyć i o dziwo zmieściłam się! Muszę jeszcze pourywać niepotrzebne nitki i jutro wybieram się w nich na miasto. :D
 A co do poniższej stylizacji nic wielkiego- zwykłe czarne spodnie, biała koszulka z H&M, długi sweter w którym jestem ostatnio zakochana z warehouse, oraz ukochane zx fluxy :) Zapraszam do oglądania zdjęć!



Zdjęcia wykonał Bartek







spodnie od shein

spodnie od shein

spodnie od shein
Kurtka                                                     /Spodnie                                             /koszulka

Torba                                              /buty                                                     /szalik



Chcesz żebym poleciła Twój blog w kolejnym poście? Kliknij w link od spodni : spodnie oraz w trzy rzeczy z kolażu oraz podaj ich cenę. Wybiorę 10 blogów :D



SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK