2/10/15

10/02/2015

Jesień w pełni, już 2 dzień października..




Liceum to zupełnie nowy rozdział, na niektórych przedmiotach zaistniał niewiarygodny przeskok jeśli chodzi o materiał. Nadal nie wiem jakie zajęcia mam w której sali i mylę nazwiska nauczycieli. Myślę, że to kwestia czasu zanim do wszystkiego się przyzwyczaję. Jesteśmy już po 3dniowej wycieczce integracyjnej, wszyscy jak najbardziej zadowoleni :) Mam na prawdę cudowną klasę i myślę że to będą cudowne 3 lata!
Powyższe zdjęcie jest zrobione na zakończeniu lata
Przyszykowałam dla Was mix zdjęć :) Zapraszam do oglądania :D



Sielpia
moje metamorfozy jeśli chodzi o włosy :D

5 a.m.



Gracek /       Paula/      Bartek/      Patryk


Do szkoły! /       Katowice /           szkolnie /        wychodzimy :)    

ostatnie zdjęcie ze starego mieszkania

Sielpia nocą, spacerek po plaży
<3
Moje nowe motta życiowe :D
Krata, zakupy

Klucz do pokoju /        zapasy na wycieczkę /         kawa :)

Wycieczka!

Integracja :D



Wstawanie o 6 tak bardzo boli..


Ponownie widok z okna
Sobotni seans /         kakao /           poćwiczone

Typowe selfie w lustrze :D


Obiecane promowanie blogów z lekkim opóźnieniem
Dziękuję wszystkim za ukazanie dobrego serduszka. Pamiętajcie jeśli potrzebujecie jakiejkolwiek pomocy możecie zgłosić się do mnie :) 
Dziękuję jeszcze raz!


SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK