16th

października 26, 2015

Wiele ostatnio się wydarzyło. W pewnym momencie niemal straciłam sens życia i wszystkich bliskich, którzy za wszelką cenę chcieli być przy mnie w tych trudnych momentach a ja mimo to odpychałam ich. Nie tyle wiedziałam, co czułam to że kiedyś odejdą...


Dziś już wiem jak wiele błędów popełniłam w tym krótkim czasie. Kilka tych ważnych osób bardzo zraniłam. Nie to nie jest post poświęcony użalaniu się nad sobą. W dniu moich szesnastych urodzin chciałam podziękować wszystkim za wsparcie zarówno bliskim jak i Wam moim czytelnikom. Dzięki Wam mam siłę by dalej iść z uśmiechem. Dziękuję Wam że jesteście. Pamiętajcie kochani. Nie ważne jak trudna byłaby sytuacja, rozmowa to podstawa. Nie bójcie się. Idźcie dalej z podniesioną głową. Niech Wasze serduszka biją mocniej niż wcześniej. Walczcie o marzenia, walczcie o szczęście, ale nie zapominajcie o najważniejszych osobach w Waszym życiu! 
Całuję Was mocno :*
                  
                     











Bluzka- house
Spódniczka- house
Buty- 1but.pl/ CCC
Naszyjnik- H&M





SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK