West Coast!

września 12, 2015

 Starsze rodzeństwo to skarb! 
Ten kto ma, ten wie że układy z rodzeństwem zwłaszcza tym starszym muszą być zawsze w normie. Przyznam szczerze, że z moim bratem nie zawsze się dogadujemy. Ale kiedy jest jakaś sytuacja w której jedno potrzebuje pomocy drugiego zawsze się wspieramy. To dzięki bratu jestem zakochana w samochodach, dzięki niemu wiem co to rap. On zawsze miał świetny gust jeśli chodzi o ubrania. Kiedy stwierdził że chce pozbyć się tej koszuli i t-shirta- nie mogłam na to pozwolić! :D



 Tak oto powstał ten look. T-shirt diy z West Coast All Stars zrobiony przez jego koleżankę, koszula w czerwono-czarną kratę, która jest niestety trochę za duża, ale za to w pasie wygląda bosko. Do tego szorty i Air Force 1. Lubię takie luźne zestawy. Koszulkę mogę nosić równie dobrze jako sukienkę czy też do leginsów. Dokonałam w niej drobne poprawki- odcięłam rękawki, kołnierzyk i dolny szew. Bałam się, że zniszczę ten t-shirt, ale wyszło lepiej niż myślałam!
Co do butów. Bardzo długo zastanawiałam się nad ich zakupem i nie żałuję! Bałam się że od razu mi zżółkną albo będzie je bardzo trudno doczyścić. Nic z tych rzeczy! Jak się dba, tak się ma :D Są bardzo oryginalne i wygodne. Pasują do wielu stylizacji i myślę że na dłużej zostaną w modzie :) Choć powoli coraz mniej o nich słychać to i tak na długo zostaną jednymi z moich ulubionych par butów.
Koniec tego zanudzania, zapraszam do obejrzenia zdjęć :) 












CDN :*



SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK