Halo, halo wakacje?

6/30/2015

Wakacje, zwykle kojarzą się z morzem, górami, wsiami no i oczywiście piękną pogodą, która w tym roku nas nie rozpieszcza. Obozy, rozwijanie zainteresowań, wyjazdy zarówno zagraniczne jak i te krajowe, praca dorywcza, poznawanie nowych ludzi, ogniska i liczne zabawy do późna. Tak powinny wyglądać wakacje, a póki co siedzimy w domach.
Nie wiem jak wygląda to u Was, ale u mnie każde wakacje zmieniają coś w moim życiu. Czy to podejście do życia, poznanie nowych ludzi, nowe doświadczenia- nie ważne co, ważne jest to jak zmieniam się dzięki takim 2 miesięcznym przerwom od codzienności.
W tym roku wyjechałam bardzo szybko, bo kilka godzin po zakończeniu roku. W moim wypadku zakończenia gimnazjum, tak bardzo się cieszę że już po wszystkim! Jestem już na wsi, w miejscu gdzie czuję się wolna, tak bardzo swobodnie. Nie chodzi już o to że dziadkowie dają mi więcej czasu niż rodzice, ale jest tutaj tak bardzo spokojnie i przyjemnie, że najlepiej nigdy bym stąd nie wyjeżdżała.
Jakby tego było mało, dostałam tutaj pracę i to nie byle jaką! Wczoraj zaczęłam pracę z końmi w najbliższej stajni i jestem bardzo zadowolona. Także całe wakacje spędzam tutaj. W celach zarobkowych postanowiłam chodzić dodatkowo na jagody przez pierwsze dwa tygodnie wakacji.
Wrażeń i atrakcji tutaj nie brakuje.Wakacje póki co się rozkręcają i zapowiadają się całkiem ciekawie.
A jak u Was wakacje? Jakie macie plany?



SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK