Bring me to life

6/10/2015

Nareszcie nadeszły ciepłe dni, wakacje coraz bliżej. Czas zacząć porządki zarówno w szafach jak i w życiu. Co jakiś czas potrzebujemy zmian, bo bez nich byłoby nudno. Bardzo dużo czasu i sił zajęło mi żeby się podnieść. Zacząć coś robić ze sobą, swoim życiem. Nawet nie zdajesz sobie sprawy z tego ile energii wkładam w napisanie tego posta.



Ale już koniec użalania się nad sobą, przez długi czas odkąd nie było mnie tu na blogu miałam okazję przemyśleć parę spraw.  Przecież już za niedługo koniec gimnazjum. W końcu zmieniam otoczenie, znajomych, nauczycieli. I wiesz co? Chyba coraz bardziej się cieszę. Wierzę że dam radę, że wszyscy damy. Póki co trzeba cieszyć się z nadchodzących wakacji! Mam nadzieję, że każdy z Was ma już jakiekolwiek plany. Ja wiem tylko tyle że jadę do znajomych reszta to spontan. Jak co roku :D 
Zaczynam ostro pracować nad sobą :) Trzeba w końcu zmienić to i owo. Może w końcu uda się nakierować bloga na jeden konkretny kierunek.
Muszę Wam się pochwalić, że nie dość że najprawdopodobniej będę miała pasek na koniec gimnazjum to jeszcze robię duże postępy w jeździectwie. 

INSPIRACJE





źródło: whi

A TERAZ MINI KONKURS
4.Okulary/ 5.Pierścionek/ 6.Niebieskie okulary
7.Bluzka/ 8.Spodenki/ 9.Slip-on
 Blogi osób które podają ceny przynajmniej 3 rzeczy zostaną polecone w kolejnych 3 postach :) Z góry dziękuję! :D

SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK