I need..

maja 05, 2015

Natłok obowiązków szkolnych z okazji zbliżającego się końca roku szkolnego, wciąż nie daje spokoju. Z tygodnia na tydzień pojawia się coraz więcej kartkówek, pytań i sprawdzianów. A to jeszcze nie koniec..

Zakończenie roku już za 50 dni, każdy nauczyciel chce zdążyć z materiałem i zrobić dodatkowo powtórki. Stąd takie dziwne przerwy między postami. Natomiast na dworze coraz cieplej więc zaczynamy sezon na bieganie na w-fie. Czuję że z każdym dniem jest mi coraz ciężej i w tym momencie coraz bardziej potrzebuje wakacji.
No właśnie, powoli zaczyna się lato a ja dopiero zaczynam zmieniać garderobę na wiosenną haha :)
Dziś krótko o tym co kupiłam w ostatnim czasie.


 Od jakiegoś czasu, z moimi spodniami zaczęły dziać się dziwne rzeczy.. Zrobiły się za duże, porozciągały się i wyglądały okropnie. W mojej szafie wylądowały dwie pary tych samych spodni, różniących się kolorami z Pull&Bear. Bardzo wygodne spodnie, jedne z lepszych jakie miałam. Są z wysokim stanem, w jednolitych kolorach. Na pewno pojawią się z nimi stylizacje niedługo :D



Czarna-Butik, reszta- H&M


T-shirty! Kupuję ich coraz więcej, co lepsze dużo różnią się od moich poprzednich bluzeczek. Zazwyczaj wolałam z nadrukiem, najlepiej białe. Teraz zakochałam się w jednolitych bluzkach z koronkami czy paskami. Są dużo praktyczniejsze niż wcześniejsze które kupowałam.


H&M
 Brakowało mi takiej bluzy, którą mogłabym założyć na chłodniejsze dni. Tak na prawdę to nie mam obecnie żadnej bluzy haha! No dobrze, może jedna się znajdzie, ale jest ona za długa i za wielka na mnie, więc postanowiłam że wreszcie kupię sobie jakąś, na te chłodniejsze, wiosenne dni.






wszystkie- H&M
Nadszedł czas na najlepsze, czyli to co kocha każda kobieta (a przynajmniej większość), mowa tu o biżuterii a raczej różnorakich naszyjników. W zeszłym roku kupowałam setki bransoletek, teraz coś czuję że nadszedł czas na naszyjnik, bo moja kolekcja znacząco się powiększyłam od początku roku. Kto wie, może w przyszłym roku będzie pora na pierścionki? :)


I ostatni mój zakup- torebka. Typowy shopper bag z H&M-u, na który już dosyć długo polowałam. Jest bardzo poręczna i w optymalnych rozmiarach. Noszę ją raczej do szkoły, gdyż jest bardzo wygodna .



 


Mam nadzieję, że rzeczy przypadną Wam do gustu. Ja jestem z nich bardzo zadowolona! Lecę do nauki, jak tylko troszkę się rozluźni w szkole, postaram się zrobić parę stylizacji. Trzymajcie się! :*

SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK