I'm Back!

4/05/2015

Zmieniony wygląd, zmieniony adres.. Wszystko nowe? Jak to?
Moi kochani, może niektórzy trafili tu po raz kolejny gdyż bloga z adresu variouseverything.blogspot.com przeniosłam na ten który jest obecnym.Zamierzam się teraz ostro wziąć za pracę zarówno nad sobą jak i nad blogiem. Mam nadzieję, że spodobają Wam się nowe pomysły :)
sweter nn/ bluzka- butik/ spodnie nn/ buty- nike/ torba- H&M


Niektórzy z Was może zadają sobie pytanie czemu i po co zmieniłam adres. Tak na prawdę zrobiłam to przez czysty przypadek przy wgrywaniu nowego szablonu. Ale może to znak że powinnam zacząć od nowa? Tak więc z podwójną siłą wracam do tworzenia notek, mam nadzieję że będą bardziej ciekawe od poprzednich. Dziękuję za miłe komentarze! Zwłaszcza nowych osób na moim internetowym pamiętniku które życzyły mi powodzenia w blogowaniu  :)

Mam nadzieję, że święta minęły Wam spokojnie i wesoło, a pogoda nie popsuła humorów bo zapewne nie jednej osobie popsuła plany. Tak jak mi.. Na te zdjęcia zbierałam się od tygodnia i wreszcie udałam się na szybkie zdjęcia.




 


SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK