Kim jest 'W.Komenda'?

3/09/2015

Nikim specjalnym. Wcale nie znana wśród blogerek, nie popularna nigdzie. Zwykła dziewczyna, często mająca swoje dziwne humorki. Która tak naprawdę ma tylko jedno marzenie.
Właśnie kim jestem? Jestem małym człowieczkiem, który nie ma najmniejszego znaczenia dla całej ludzkości. Jestem przeciętną dziewczyną, która stara odnaleźć się w tym życiu. Czasem jest tak cholernie ciężko, że pragnie zniknąć raz na zawsze, po czym podnosi się silniejsza. Przede wszystkim jestem Polką, która szanuje historię swojego kraju. Właśnie kimś takim jestem.



Rozrywkowa, szalona, zawsze uśmiechnięta, spoko, denerwująca, zabawna, miła, wrażliwa, wyluzowana, pomocna- tak opisują mnie moi znajomi. Jak każdy człowiek mam wady i zalety. Są osoby, które nie przepadają za mną tak po prostu a są też takie, które mi ufają a ja im.

Szczerze? Ciężko jest mi napisać coś o sobie. Wiem, że mam czasami takie momenty że co chwilę potrafię kilkanaście razy zmienić zdanie. Wiem, że w niektórych momentach jestem nieznośna, za bardzo szczera czy wygadana. Ale taka jestem i uwierzcie mi, że jest grono osób które to albo muszą znosić albo się przyzwyczaiły albo najzwyczajniej w świecie to akceptują bo wiedzą że nigdy się nie zmienię.
 Jestem osobą, która ma wielu znajomych, ale przyjaciół- niewielkie grono. Większość z nich poznałam ze względu na wspólną pasję, a kontakt utrzymujemy nadal. Właśnie.. zauważyłam, że sporo osób z mojej szkoły nie ma zainteresowań, a ja mam! Aż nadto jak niektórzy twierdzą :)
Taak. Jeździectwo, rysunek,projekt i fotografia. To zajęcia, którymi wypełniam każdy swój dzień, a niedawno doszły do tego również ćwiczenia i oczywiście blog, minimalnie ale jednak moda też się zalicza. Więc myślę, że troszkę się tego nazbierało :) 
Na pewno te zainteresowania łączę z przyszłością, ale nie zawodową tylko pozostanie jako hobby. 

No tak na koniec, chciałam żebyście pamiętali że jestem przede wszystkim zwykłą nastolatką. Jak każdy popełniam błędy, mam swoje wzloty i upadki, więc z góry przepraszam Was za wszystko i całuję mocno. Mam nadzieję że choć troszkę przybliżyłam Wam swoją osobę. Dziękuję, że ze mną jesteście! :)





SY :* 

instagram.com/mendakomenda

facebook.com/DDbyWK